ID: 13652
Advertentie ID: #49508 is toegevoegd aan uw verlanglijst.
Front Desk Manager - Kasteel Oud-Poelgeest
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Hét bewaarde geheim te midden in randstad op een steenworp afstand van Leiden, nabij het Keukenhof en het Noordwijkse strand en in één van de mooiste historische omgevingen die Nederland rijk is.
Het Kasteel anno 1640 was van de beroemde professor Boerhaave en ligt nu rustig naast de vijver, omgeven door het landgoed van 10 ha vol loofbomen met een poortgebouw, boswachtershuis en een kapel. Daarnaast is het koetshuis anno 1900 met het aangrenzende hotel met 45 kamers, voorzien van alle gemakken; een heerlijk terras, bistro, restaurant, fietsen, gratis parkeren en wifi.
Het Kasteel zowel als alles wat Landgoed Kasteel Oud Poelgeest te bieden heeft, lenen zich voor een verassende diversiteit aan events. Zo bieden onze 15 zalen ruime capaciteit voor zakelijke en particuliere aangelegenheden. Maar ook aan wijnproeverijen, boogschieten, sloepje huren of kruidenwandelingen; alles is mogelijk.
Het verblijf op het landgoed draagt direct bij aan het behoud en herstel van het erfgoed en het monument.
Functiebeschrijving
Ter versterking van het team zijn wij opzoek naar een Front Desk manager. Als Front Desk manager ben je het visitekaartje van het bedrijf en breng je op eigen wijze de service naar een ander niveau. Als Front Desk manager ben je het eerste aanspreekpunt voor alle gasten van het Kasteel en Koetshuis. Je zorgt voor een onvergetelijke eerste indruk en met jouw vriendelijkheid en klantgerichtheid weet jij de klant keer op keer te verrassen! Naast het eerste aanspreekpunt zijn voor alle gasten, ben je ook verantwoordelijk voor het front office team.
De functie omvat de volgende taken:Het uitvoeren, begeleiden en toezien van alle dagelijkse Front Office werkzaamhedenVerbeteren van efficiency, gasttevredenheid en teamgeest.Signaleren van gastbehoefte en het vertalen van deze behoefte naar de betreffende afdelingen door afstemming met de betreffende verantwoordelijke.Optimaliseren van de afdelingsprocessen en deze waar nodig vastleggen in proceduresVerrichten van administratieve taken zoals night audit, bakstand controle, kassafdrachten, debiteuren nabellen etc.Opmaken van facturen van zowel kamer reserveringen als evenementenOplossen van vragen, bezwaren en/of klachten en fungeren als aanspreekpunt voor de gasten.Zorgdragen voor een optimale interne communicatie binnen de afdeling d.m.v. gestructureerd werkoverleg, vergaderingen etc.Regelmatig invulling geven aan het Duty Manager roosterAmbassadeur en uitdrager van onze servicewaardes, interger, dienstbaar, creert meerwaarde, persoonlijk en verantwoordelijk
Functie-eisen
Een ambitieuze nieuwe collega die altijd haar/zijn beste beentje voortzet die verder wilt door groeien en altijd bereid is meer te doen voor de gast.
Onze nieuw Front Desk manager beschikt over de volgende competenties:Een MBO/ HBO opleidingIs nauwkeurig, representatief, flexibiliteit en betrouwbaarJe denkt in mogelijkheden, vindt creatieve oplossingen en creëert commerciële kansen;Je bent stressbestendig en raakt niet in paniek als er tientallen gasten in de lobby wachten, nog ongelezen mails in inbox zitten en je een nog een interne afspraak hebt die dag!Goede beheersing van de Nederlandse, Engelse en derde taal.Werkervaring in de hotellerie is een preKennis van Amadeus is een pré
Het Kasteel anno 1640 was van de beroemde professor Boerhaave en ligt nu rustig naast de vijver, omgeven door het landgoed van 10 ha vol loofbomen met een poortgebouw, boswachtershuis en een kapel. Daarnaast is het koetshuis anno 1900 met het aangrenzende hotel met 45 kamers, voorzien van alle gemakken; een heerlijk terras, bistro, restaurant, fietsen, gratis parkeren en wifi.
Het Kasteel zowel als alles wat Landgoed Kasteel Oud Poelgeest te bieden heeft, lenen zich voor een verassende diversiteit aan events. Zo bieden onze 15 zalen ruime capaciteit voor zakelijke en particuliere aangelegenheden. Maar ook aan wijnproeverijen, boogschieten, sloepje huren of kruidenwandelingen; alles is mogelijk.
Het verblijf op het landgoed draagt direct bij aan het behoud en herstel van het erfgoed en het monument.
Functiebeschrijving
Ter versterking van het team zijn wij opzoek naar een Front Desk manager. Als Front Desk manager ben je het visitekaartje van het bedrijf en breng je op eigen wijze de service naar een ander niveau. Als Front Desk manager ben je het eerste aanspreekpunt voor alle gasten van het Kasteel en Koetshuis. Je zorgt voor een onvergetelijke eerste indruk en met jouw vriendelijkheid en klantgerichtheid weet jij de klant keer op keer te verrassen! Naast het eerste aanspreekpunt zijn voor alle gasten, ben je ook verantwoordelijk voor het front office team.
De functie omvat de volgende taken:Het uitvoeren, begeleiden en toezien van alle dagelijkse Front Office werkzaamhedenVerbeteren van efficiency, gasttevredenheid en teamgeest.Signaleren van gastbehoefte en het vertalen van deze behoefte naar de betreffende afdelingen door afstemming met de betreffende verantwoordelijke.Optimaliseren van de afdelingsprocessen en deze waar nodig vastleggen in proceduresVerrichten van administratieve taken zoals night audit, bakstand controle, kassafdrachten, debiteuren nabellen etc.Opmaken van facturen van zowel kamer reserveringen als evenementenOplossen van vragen, bezwaren en/of klachten en fungeren als aanspreekpunt voor de gasten.Zorgdragen voor een optimale interne communicatie binnen de afdeling d.m.v. gestructureerd werkoverleg, vergaderingen etc.Regelmatig invulling geven aan het Duty Manager roosterAmbassadeur en uitdrager van onze servicewaardes, interger, dienstbaar, creert meerwaarde, persoonlijk en verantwoordelijk
Functie-eisen
Een ambitieuze nieuwe collega die altijd haar/zijn beste beentje voortzet die verder wilt door groeien en altijd bereid is meer te doen voor de gast.
Onze nieuw Front Desk manager beschikt over de volgende competenties:Een MBO/ HBO opleidingIs nauwkeurig, representatief, flexibiliteit en betrouwbaarJe denkt in mogelijkheden, vindt creatieve oplossingen en creëert commerciële kansen;Je bent stressbestendig en raakt niet in paniek als er tientallen gasten in de lobby wachten, nog ongelezen mails in inbox zitten en je een nog een interne afspraak hebt die dag!Goede beheersing van de Nederlandse, Engelse en derde taal.Werkervaring in de hotellerie is een preKennis van Amadeus is een pré