ID: 2030
Medewerker Dossiervorming Contracting ABN Amro
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bedrijfsomschrijving
Jouw nieuwe werkplek
Je werkt op een rustige informele afdeling, waarin je moet kunnen functioneren in een zelfsturend team. Aan het einde van 2017/begin 2018 verhuist de afdeling naar Amsterdam.
Werken bij ABN AMRO betekent: nog beter worden in wat je doet. We begrijpen klanten, vertalen ambities naar gemeenschappelijk succes en verdienen zo vertrouwen. Een betere bank zijn, die bijdraagt aan een betere wereld is het motto!
Functieomschrijving
Ben jij zelfsturend en heb je veel lef? Schep jij orde in chaos, sta je stevig in je schoenen en kun je snel productie draaien? Misschien ben jij dan wel de nieuwe aanwinst voor ABN AMRO!
Als administratief medewerker contracting ondersteun je meerdere afdelingen op administratief gebied en houd jij je bezig met het maken van kredietovereenkomsten. Een perfect compleet dossier is jouw specialiteit! Je werkt op een afdeling die krediet- en zekerhedendocumentatie opstelt voor klanten van de bank. Je neemt initiatief en bent een pro in schakelen in een hectische werkomgeving. Jouw eerlijke inbreng, proactieve werkhouding en vooruitziende blik, komen goed van pas in deze functie.
Functie-eisen
We vragen:
Iemand die goed functioneert in een zelfsturende omgeving
Minimaal een mbo4/hbo diploma in een juridische richting (eis)
Een beschikbaarheid van minimaal 36 uur per week
Aantoonbare werkervaring in een administratieve productieomgeving
Arbeidsvoorwaarden
We bieden:
Een administratieve functie voor langere tijd bij één van de grootste banken van Nederland
Een mooi marktconform salaris van €2200,- bruto o.b.v. 40 uur per week én een tegemoetkoming in reiskosten
Veel ruimte voor eigen inbreng!
Druk jij je mondeling en schriftelijk uit in uitstekend Nederlands, ben je recht door zee en verhuis je per juli 2018 graag mee naar Amsterdam?! Solliciteer dan direct door je cv en motivatiebrief te sturen naar BI.utrecht@unique.nl of bel voor meer informatie naar 030-7517000.
Jouw nieuwe werkplek
Je werkt op een rustige informele afdeling, waarin je moet kunnen functioneren in een zelfsturend team. Aan het einde van 2017/begin 2018 verhuist de afdeling naar Amsterdam.
Werken bij ABN AMRO betekent: nog beter worden in wat je doet. We begrijpen klanten, vertalen ambities naar gemeenschappelijk succes en verdienen zo vertrouwen. Een betere bank zijn, die bijdraagt aan een betere wereld is het motto!
Functieomschrijving
Ben jij zelfsturend en heb je veel lef? Schep jij orde in chaos, sta je stevig in je schoenen en kun je snel productie draaien? Misschien ben jij dan wel de nieuwe aanwinst voor ABN AMRO!
Als administratief medewerker contracting ondersteun je meerdere afdelingen op administratief gebied en houd jij je bezig met het maken van kredietovereenkomsten. Een perfect compleet dossier is jouw specialiteit! Je werkt op een afdeling die krediet- en zekerhedendocumentatie opstelt voor klanten van de bank. Je neemt initiatief en bent een pro in schakelen in een hectische werkomgeving. Jouw eerlijke inbreng, proactieve werkhouding en vooruitziende blik, komen goed van pas in deze functie.
Functie-eisen
We vragen:
Iemand die goed functioneert in een zelfsturende omgeving
Minimaal een mbo4/hbo diploma in een juridische richting (eis)
Een beschikbaarheid van minimaal 36 uur per week
Aantoonbare werkervaring in een administratieve productieomgeving
Arbeidsvoorwaarden
We bieden:
Een administratieve functie voor langere tijd bij één van de grootste banken van Nederland
Een mooi marktconform salaris van €2200,- bruto o.b.v. 40 uur per week én een tegemoetkoming in reiskosten
Veel ruimte voor eigen inbreng!
Druk jij je mondeling en schriftelijk uit in uitstekend Nederlands, ben je recht door zee en verhuis je per juli 2018 graag mee naar Amsterdam?! Solliciteer dan direct door je cv en motivatiebrief te sturen naar BI.utrecht@unique.nl of bel voor meer informatie naar 030-7517000.